Voor iedere leeftijdscategorie is er volop tennisplezier.

Voor de jeugd vanaf 6 jaar tot 18 jaar:

• Training door een gediplomeerde tennisleraar.
  • Onder begeleiding husselen op woensdagen van 18.30 – 19.30 uur.
  • KNLTB-competitietennis op woensdagmiddag en zaterdag- en zondagmorgen. In het voorjaar gedurende april tot juni en bij voldoende animo in het najaar van augustus tot oktober.
  • Uitwisselingsmiddagen met andere tennisverenigingen.
  • Clubkampioenschappen gedurende 2 weken in september. Voor de jongere jeugd een middag op een miniveld.
  • Jeugdkamp.
  • Pakjesmiddag met Sinterklaas enz.

Voor de senioren

• Training door een gediplomeerde tennisleraar.
  • Thema husselavonden op vrijdag.
  • KNLTB-competitietennis op vrijdagavond, of zaterdag- of op zondagmiddag. In het voorjaar gedurende april tot juni en in de wintermaanden gedurende november tot januari. Bij voldoende animo eveneens in het najaar van augustus tot oktober.
  • Open toernooien in het voorjaar en de zomer, waarbij je gedurende 1 of 2 weken je krachten kunt meten met leden van onze club of andere verenigingen. Dit in verschillende spelvormen (enkel, dubbel of gemengd) op je eigen niveau.
  • Clubkampioenschappen gedurende 2 weken in september.
  • Interne wintercompetitie gedurende een 14-tal weken in de wintermaanden, waarbij je als team (dubbel of gemengd) een 12-tal wedstrijden speelt tegen andere teams van onze vereniging.
  • Spektakel-event: je speelt op zes dinsdagavonden husselwedstrijden tegen leden van de vereniging. Zeer interessant en leuk voor  diegenen die geen competitie spelen.
  • Diverse 1- dagtoernooien, zoals:  (V)echtparentoernooi, Midzomernachttoernooi, Lady’s Days (alleen voor de dames), voor de Thuisblijvers, Senioren 55+, en het Pakjestoernooi.