Kantinezaken

Ons clubgebouw bevat een kantine om gezellig een drankje (en hapje) te kunnen bestellen en nuttigen. De kantine wordt door vrijwilligers beheerd en de kantinediensten worden bij ons door de leden gedraaid.

Wij streven naar een zo breed mogelijk aanbod dat past bij de vraag van onze leden, maar ook past bij onze club. Verder moet duidelijk zijn dat wij geen horeca-instelling zijn.

Voor meer informatie over kantinezaken, neem je contact op met Benno Ezerman of Marc den Brok. Zij zijn bereikbaar  per mail via kantinezaken@ltcrackets.nl

Tennissen bij LTC Rackets geeft ook verplichtingen:

• Vanaf je 18e jaar moet je als lid van onze vereniging jaarlijks twee kantinediensten van 4 uur draaien. Dit kun je op een doordeweekse avond, maar natuurlijk ook tijdens een toernooi of tijdens een competitie-speeldag (in het weekend). Deze diensten zijn bij de aanvang van een nieuw kalenderjaar online te plannen via de KNLTB Club website.  Klik direct  hier.   Deze diensten dienen uiterlijk in Februari van ieder jaar gepland te zijn.
  • Vanwege de Nederlandse wetgeving is het verplicht om een IVA-certificaat te hebben wanneer je een kantinedienst draait. Heb je het IVA-certificaat al in je bezit, dan ontvangen wij graag een kopie. Heb je dit certificaat nog niet behaald, kijk dan voor meer informatie hier.
  • Wil je deze twee kantinediensten niet doen, dan kun je deze afkopen voor in totaal €80,= per jaar. Geef dit door aan kantinedienstplanning@ltcrackets.nl en penningmeester@ltcrackets.nl
  • Als alternatief op een kantinedienst, kun je jezelf ook inplannen voor een “groendienst”. Deze vinden plaats op een aantal ingeplande zaterdagen gedurende het jaar. Tijdens de groendienst (van 4 uur), zorg je er met een groep leden voor dat ons park er netjes en opgeruimd bij ligt. Denk daarbij aan snoeiwerkzaamheden, schoffelen, vegen, enz.

Voor meer informatie omtrent kantinedienst en groendienst, neem je contact op per mail met kantinedienstplanning@ltcrackets.nl