Introducees

Wil je graag een keertje tennissen met een niet-lid? Dat kan!

Ieder lid van onze club kan een niet-lid van de vereniging introduceren. Hiervoor zijn dagkaarten verkrijgbaar bij de kantinedienst. De kosten van een dagkaart bedraagt € 2,50 voor junioren en € 5,00 voor senioren.

Eenzelfde persoon mag maximaal vijf keer per jaar worden geïntroduceerd. Tennist men met een introducé zonder dat deze in het bezit is van een geldige dagkaart, dan zijn de kosten voor het betreffende lid.Bij introduceren van 10 of meer niet-leden, dient dit vooraf met het bestuur overlegd te worden i.v.m. baancapaciteit. Het bestuur zal je dan ook informeren over eventuele andere vereisten.

De activiteiten van de introducees gebeuren op eigen risico en onder verantwoording van het introducerende lid.