Inschrijving Interne Wintercompetitie 2018-2019

Els de Graauw heeft aangegeven uit de organisatie te stappen. Wij danken haar voor haar jarenlange inzet. Hierbij dan ook een oproep aan de leden om je aan te melden voor de organisatie ervan, hetgeen per seizoen circa 10 uur in beslag neemt.

Wat is de Interne Wintercompetitie?
De Interne Wintercompetitie is een competitie die gespeeld wordt in clubverband. Ieder lid van de Rackets kan hieraan deelnemen. Dit seizoen wordt er slechts een ronde gepland van december 2018 t/m maart 2019. Het is mogelijk om je met je medespeler/-speelster in te schrijven voor de volgende onderdelen: DD, HD en GD. De organisatie maakt vervolgens een indeling, uitgaande van de ranking van de spelers. Het is de bedoeling dat de spelers elkaar uitdagen volgens een door de organisatie gemaakt rooster. Per ronde worden er bij ieder onderdeel ongeveer 6 wedstrijden gespeeld. Een wedstrijd duurt 1 uur, er wordt doorgeteld in games. Je bepaalt zelf, in overleg, wanneer de wedstrijd gespeeld wordt. De uitslag van de wedstrijd wordt doorgegeven aan de organisatie, die de puntentelling bijhoudt. Aan het einde van de competitie worden de winnende teams bekend gemaakt. Wil je dus leuke, sportieve wedstrijden tegen clubleden spelen, grijp je kans en schrijf je dan snel in!!

Dus: Inschrijven voor de Interne Wintercompetitie 2018/2019, die van start gaat op maandag 3 december. Vul vandaag nog het op de website te vinden inschrijfformulier in en stuur het per e-mail naar Gerrie Fleuren algemenezaken@ltcrackets.nl
of vul een formulier in op de club en stop het in de seniorenbus van het clubgebouw.
Let op: de uiterste inschrijfdatum is zondag 25 november.

Heb je vragen of opmerkingen over de Interne Wintercompetitie, neem dan gerust contact met op.
Wij rekenen weer op jullie!

De organisatie van de IWC:
Gerrie Fleuren

mpetitie 2018-2019