Contributie

Het lidmaatschap bij LTC Rackets is voor een kalenderjaar van 1 januari t/m 31 december. Gedurende het hele jaar kunt u tijdens de openingstijden van het tennispark (8:00-23:30 uur) een baan afhangen/reserveren m.b.v. de ledenpas.
Indien u uw lidmaatschap wilt opzeggen, moet u dat vóór 1 december van het lopende verenigingsjaar schriftelijk (per email) doen bij de ledenadministratie van LTC Rackets. Gebeurd dit dus na 1 december, dan loopt het lidmaatschap nog een heel kalenderjaar door!
De ontvangst van uw opzegging wordt binnen 2 weken aan u bevestigd. Zorg bij afmelding ook zelf voor een bewijsstuk van uw tijdige opzegging bij de ledenadministratie van LTC Rackets.

Contributies:
Soort lidmaatschap          Contributie*        Inschrijfgeld  Borg pasje     Borg bardienst
Senior (17 jaar of ouder) € 155,00               € 12,00           € 10,00           € 40,00
Junior (12 tm 16 jaar)     € 90,00                 € 12,00           € 10,00           nvt
Pupil (7 tm 11 jaar)          € 70,00                 € 12,00           € 10,00           nvt

Alle aan LTC Rackets verschuldigde bedragen (contributies, borg, inschrijfgeld, competitiebijdrage, afkoop bardienst) worden automatisch SEPA geïncasseerd. * Contributie is elk kalenderjaar van uw lidmaatschap verschuldigd en kan in 1 of 2 termijnen worden betaald.
De inschrijvings- en borg-kosten zijn eenmalig en alleen bij aanmelding verschuldigd.

Tennisles/training
Indien u aan tennisles/trainingen wil deelnemen, dient u eerst lid te worden van onze vereniging. Hierna kan u uzelf aanmelden voor de trainingen.

Doorlopende SEPA machtiging
Door ondertekening van het aanmeldingsformulier geeft u toestemming aan LTC Rakcets om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven en aan uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van LTC Rackets. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank.

Borg pasje
Het park van LTC Rackets is beveiligd. De toegang tot ons park is gekoppeld aan de ledenpas. Bij beëindiging van het lidmaatschap moet de ledenpas bij de ledenadministratie worden ingeleverd en wordt de borgsom daarna binnen 1 maand teruggestort.

Bardienst
LTC Rackets is een vereniging die draaiend wordt gehouden door vrijwilligers uit haar eigen leden. Van alle leden wordt een actieve bijdrage gevraagd. Seniorleden (vanaf 18 tot en met 67 jaar) zijn met aangaan van een lidmaatschap verplicht om twee bardiensten of groendiensten per kalenderjaar te draaien. U bent tevens verplicht de instructie verantwoord alcohol schenken te doen en af te sluiten met een certificaat (dat kan via de online cursus op: www.nocnsf.nl/iva in maximaal 1 uur).