Tennistrainingen

trainingen

TENNISLESSEN ZIJN ALLEEN BESCHIKBAAR VOOR LEDEN VAN LTC RACKETS!

TENNISTRAINING ZOMERPERIODE 2024 !!!

Beste Leden van LTC Rackets ,

Je kunt je voor de nieuwe Zomertraining opgeven via de website van yourtennis.
Dit kun je doen t/m zondag 31 maart a.s. ( Vanaf 10 April starten dan de 1e trainingen ).

Zodra de inschrijving is gesloten  gaan wij indelen en proberen zo goed mogelijk rekening te houden met uw voorkeur qua groepsindeling/dag/tijd en het aantal deelnemers per groep.

TRAININGEN OP MAAT !!!

Er zijn diverse lespakketten samengesteld om zoveel mogelijk maatwerk te kunnen bieden. In overleg met de trainers kunnen vooral de senioren  zelf tijdens de lessen inbrengen waar de behoefte het grootst is om bijv. wat meer technisch dan wel tactisch te trainen. Ook kun je je per groep ( bijv. van 4 personen ) opgeven (geef dit aan in het opmerkingenveld).

Het inschrijven voor de nieuwe cursus gaat middels het softwareprogramma YourTennis . De huidige cursisten ontvangen al tijdens hun training hierover bericht en alle andere leden van LTC krijgen de flyer ook via de mail doorgestuurd.

Je kunt je via de website van yourtennis opgeven. Klik HIER om in te schrijven
Je volgt een aantal stappen en je komt hierna in het schema terecht waar je jezelf inschrijft waarna wij persoonlijk de trainingsgroepen gaan samenstellen.
Via mail ontvang je dan voorafgaand ( 1e week april )  aan de cursus informatie omtrent de indeling.

Graag staan wij klaar om jullie te trainen/coachen naar een nog hoger spelpeil waardoor het plezier in het tennis nog groter wordt. Dus ga die uitdaging maar aan !

Met sportieve groet en graag tot ziens op de komende Zomertraining !!!

Thijs Gielis (th.gielis@gmail.com) en

Josephine v/d Stroom(josephinevdstroom@gmail.com  )

I.s.m. Tennisschool Sport Events